Refund not received despite multiple follow-ups
Complain ID : CCN046617 57
Consumer Court
Complaint Date: July 18, 2020
Regarding an order FL0145544928 placed with Ajio, I am expecting refund of INR 1718 since the month of March 2020. Every time Ajio is making excuses under Covid-19 pandemic tantrums.
Nearly 7-8 times complaints are raised and escalated to their higher management but none responded on the same. Here are some return ids and complaint numbers for the reference:
Return RT17146178, Return ID RT17251079, Return ID RT17963782, Return ID RT18561818, complaint number COM00009746960, Complaint number COM00010772898, complaint number COM00010504348, complaint number COM00010769665, COMP00011225775, COMP00011275070
Nearly 7-8 times complaints are raised and escalated to their higher management but none responded on the same. Here are some return ids and complaint numbers for the reference:
Return RT17146178, Return ID RT17251079, Return ID RT17963782, Return ID RT18561818, complaint number COM00009746960, Complaint number COM00010772898, complaint number COM00010504348, complaint number COM00010769665, COMP00011225775, COMP00011275070
Related complaints
-
Jeevan Bonsale Complaint Amount crdeited twice to his accountReshma J / Consumer Court August 4, 2019 / Bangalore / KarnatakaWe had refunded 2 times in client account pleas check the statement that amount is credited,For this client we had refunded the amount twice through h... -
Refund not received from Little App internet pvtChandni Katira / Consumer Court May 20, 2019 / Bangalore / KarnatakaHi, I have purchased the voucher but refund is not yet credited from little app.. Chandni katira 8884972273 Bangalore -
Cheque bounce, We have paid advance of Rs. 10000 for booking of 3+2 Sofa setsVinuthakiran / Consumer Court January 17, 2019 / Bangalore / KarnatakaWe have paid advance of Rs. 10000 for booking of 3+2 Sofa sets, vide invoice no. 359 on 2nd October 2018. As per your promise, goods should be deliver... -
Cheating and Fraud by Bestway Packers & Movers Pvt LTDSanjay Bhargava / Consumer Court September 19, 2018 / Bangalore / KarnatakaHorrible services...They charge you based on the extent of your ignorance...few learning after going through horrible 15 days of interactions with thi... -
Airtel company Cheating the customer to activate servicesAjeya p / Consumer Court July 29, 2018 / Davanagere / KarnatakaAirtel d2h services are not call to my register phone and my dad was not tell to activate top up channels but,the company is activate the channels and... -
From my bank account unauthorized transaction happened three times through paytmKunal Kumar / Consumer Court February 23, 2018 / Bangalore / KarnatakaFrom my bank account unauthorized transaction happened three times through paytm 1. On 21-02-2018 --- Rs 5 2. On 22-02-2018 ---- Rs 1000 3. On 23-02-2...
Complaints
Service issue | Complaint | Query | Feedback | Suggestion | Reply